Adobe Flash Pro je nyní Adobe ANIMATE

8.2.2016 · Autor: Michal Horák · Přidat komentář

Dnem 8.2.2016 mění společnost Adobe svůj dlouholetý produkt a technologický standard - Adobe Flash Professional je teď k dispozici jako Adobe Animate CC.

Adobe Creative Cloud

Publikujeme pro Android Market

21.12.2011 · Autor: Ondřej Brichta · Přidat komentář

V dnešním článku si představíme kompletní postup při publikování mobilních aplikací na Android Market

Mobilní aplikace

12.12.2011 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 3

V dnešním článku si představíme tvorbu mobilní aplikace pomocí Flash Builderu a ukážeme si i způsob, jak takovou aplikaci exportovat pro běžné prohlížeče.

Quo vadis Flash?

16.11.2011 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 6

Flash končí, flashplayer je mrtev, HTML5 nastupuje.. pojďme se zkusit podívat na aktuální situaci a nastínit další vývoj flashové technologie.

Vypínatelné tlačítko

11.11.2011 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 4

Pokud potřebujeme vytvořit menu, kde lze jednotlivá tlačítka zapínat a vypínat, můžeme se spolehnout i na obyčejný symbol tlačítka – SimpleButton

Bitmapové obarvení objektu

24.10.2011 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 4

Jak přebarvit celý MovieClip pomocí libovolné bitmapy, na to se podíváme v dnešním tutoriálu.

Mobilní aplikace

5.10.2011 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 3

Rostoucí popularita mobilních aplikací nás nesmí zastihnout nepřipravené, pojďme se seznámit s nástroji, pomocí kterých přestěhujeme flashové projekty na mobilní zařízení s operačnímy systémy Android, iOS, BlackBerry, Symbian a Windows Mobile

Animovaná maska

7.9.2011 · Autor: Ondřej Brichta · Přidat komentář

Dnešní ukázka se bude týkat zajímavého efektu postupného vykreslení objektu přes animovanou masku.

Výplň pozadí aplikace

11.8.2011 · Autor: Ondřej Brichta · Přidat komentář

Tématem dnešního článku je příprava pozadí, které se bude automaticky přizpůsobovat velikosti scény flashové aplikace.

Cachování externích dat

22.7.2011 · Autor: Ondřej Brichta · Počet komentářů: 8

Pojďme se v dnešním článku seznámit s jednou z možností, jak v ActionScriptu umožnit cachování externích dat ve flashových aplikacích.

Archiv článků

Prodejní nabídky

SPECIÁLNÍ NABÍDKY PRO STUDENTY

Přihlášení uživatele